Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

KORRES COLOUR..! Η καλοκαιρινή σειρά της αγαπημένης μας εταιρείας είναι εδώ με χρώμα και άρωμα καλοκαιριού..!


 Beauty News


Σίγουρα δεν είμαι η μόνη που μόλις μπαίνει η άνοιξη θέλει να πετάξει κάθε τι χειμωνιάτικο και μουντό και να γεμίσει χρώμα  τόσο η γκαρνταρόμπα μου όσο και τα καλλυντικά μου.

Και σε αυτό έκανε την διαφορά η αγαπημένη μας ελληνική εταιρεία Korres με πάντα εκπληκτικό Packaging και πρωτότυπα λανσαρίσματα, έτσι έχουμε νέες αφίξεις όπως τα μοναδικά Blush Sticks (αν χρησιμοποιείς ρουζ σε κρεμώδη υφή όπως και εγώ θα σε βολέψουν πολύ) που κυκλοφορούν σε τρεις αποχρώσεις Natural,Peach και μια έξτρα απόχρωση μόνο για την Ελλάδα Pink. Στις ίδιες ακριβώς αποχρώσεις κυκλοφορούν και τα Lipbutter Gloss είναι φρουτένια,ενυδατικά και με τέλεια υφή.

  
Όμως φροντίσαμε το πρόσωπο μας αλλά τι γίνεται με το άλλο γυναικείο φετίχ τα νύχια μας, εδώ πραγματικά υπάρχουν επιλογές για κάθε στυλ αφού πρόκειται για μια καλοκαιρινή παλέτα 10 χρωμάτων σε τρεις κατηγορίες Pastel Neon Collection/Colour Pop Collection & Lila Cool Collection (σίγουρα λατρέψες και εσύ την παρουσίαση...)



 Και τώρα δες τι δίκη μου επιλογή..! 

Lipbutter Gloss - Pink /Blush Stick-Pink/Nail Colour-Ciel No.82



Νομίζω πως θα γίνει η νέα Beauty Εμμονή σου..! :)

























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου